2 Kasım 2013 Cumartesi

2PM --- Winter Games

2PM Japonca albüm çıkardı 
                           ve ilk klibi Winter Games isimli şarkılarına çektiler..
Karı kışı şimdiden getiren beylerimize 
Japonca albümlerinde bol bol şans diliyorum.
2pm üyeleri:Junsu, Nichkhun, Taecyeon, Wooyoung, Junho, Chansung
6 kişilik grubumuzda sesi kalitesiz kalan hiç kimse yok ama benim için sesi en etkileyici olan Junsu her şarkıda onun sesini ayırt edebiliyor ve sesi gerçekten duyguları size hissettirebiliyor.


Klibe gelelim..Klibi izlerken içim ısınmadı üşüdüm hatta ,kar , kalın kıyafetler ve malum son da zaten buz tutuyorlar.Zaten birbirinden erkeksi idoller tabi ki başarılılar.Junsu' nun bu saç renginde kalmasını diliyorum :D

Wooyoung ona her şeyi yakıştırıyorum bu saç şeklide güzel olmuş:)İşte en rahatsız olduğum nokta Wooyoung' un kazağı  siyah beyaz sık çizgili kazaklar tv de gözü yoruyor zaten resimdeki gibi bi görüntü ortaya çıkıyor tabi ki hoş olmuyor..
Erkek gruplarda takıldığım diğer bir klip problemi 6/9 kaç erkek varsa bir kızla sevgili olmaları, kız kıtlığımı var acaba diye düşünmeden edemiyorum hayır bütün klipteki etkileyicilik gidiyor bir o erkekle bir bu erkekle 9 tane erkek dolaşıyor bir kız:) Neyse şarkı güzel Grubumuz başarılı romantik bir şarkı olmuş :)Şarkının  Youtube videosu olmadığından buraya koyamıyorum buraya yüklemeyi denedim fakat problem çıktı.
O yüzden buradan ulaşabilirsiniz : 2PM Winter Games Türkçe Altyazılı 
İyi Seyirler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder