16 Kasım 2013 Cumartesi

K.WİLL--Please Don't Ve Ters Köşe Klip



Öncelikle K.Will' in sesi kesinlikle beni benden alıyor bir de bu şarkıda lütfen lütfen diye diye beni  bitirdi.Şarkı süper ses süper benim yazacaklarım kliple alakalı klibimiz de K.Will yok amaa  Seo In Guk, Ahn Jae Hyun ve  SISTAR' dan Dasom var. Klibi izlerken heh işte arkadaşımın aşkısını işlemişler Seo In Guk kıza aşık işte kız da üstüne oynuyor annem çocuğu ağlatıyorlar acı çektiriyorlar derken ,sonunda resmini paylaşacağım sahnede  hadi be!!! oluyoruz.
Spoiler falan dinlemiyorum Seo In Guk meğer erkek arkadaşına aşıkmış..Aşk iki erkek olarak işlense de cesur bir klip olmuş , çok da güzel olmuş.Çok az beni bu kadar bir klip şaşırtmıştır.Ama klip de öyle bir ilerliyor ki iki arkadaş aynı kızı seviyor yazık diyemeden edemiyorsunuz:)Klipten aldığım resimlere gelince Seo In Guk ve mimiklerine bayıldığım için sürekli onu çektim.Bu adamın duyguları yüzüne harika yansıtabildiğini düşünüyorum.Mimikleri de on numara zaten ,onu bende replay 1997 den tanıyanlardanım. Replay de harikaydı Master's Sun' da onu izlediğim için çok sevindim ama biraz geri planda kalmıştı.
                                                               Klip :)















K.WİLL , HOYA&DONG WOO(INFINITE) 
2012 MELON MUSIC ADWARDS PLEASE DON'T PERFORMANSI



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder